ORANG YANG TENANG SELALU MENANG

Isnin, 29 November 2010

Hari Makan-Makan

Hari Jumaat adelah hari makan dan makan lagi, makan dan lagi2 makan (tu nak bagi contoh betape banyaknyer aku makan hari tuh). hehehe. Mule2 pagi tekak aku jumpe lontong dulu. Pehtu tengahari pulak, makan nasi hujan panas (tidaklah ku tahu nape name nasik tuh macam tuh, janji sodap sudah :P) ngan lauk ayam masak merah.


Pastu dalam tengahari jugak aku dapat pulut ni pulak. Kebetulan hari tuh salah sorang staff ofis aku punyer besday hari tuh. Jadinyer die pun sedekah la pulut kuning nih (rejeki lagik hehehe). Pastu petang pulak, Unit aku buat pulak majlis farewell untuk staff ofis yang bertukar ke tempat lain dan sambutan hari lahir staff2 unit jugak. Ade makan2 lagik tuh (rejeki lagi weeiii :P)



Mase majlis farewell tuh aku bedal sate nih. Eh takdelah aku habiskan sume tu tau, beragak la sket weeiii. Aku ambik 4, 5 , 6, 7 batang jerrrrr. ngeh ngeh ngeh.


Pas dah makan sate aku bedal pulak kek nih, walaupun beli kat bakery cottage jer, tapi rase die walaweiiii malatopppp okey. Huhuhuhu shedappppp yummmy !!.


Oh mule2 ingat nak rase satu kek jer tau, tapi kannn kek yang ni peerggghhh die punyer cokelat tuh betul2 buat aku tergoda dan tertarik2 untuk aku makan jugak. Jadinyer selamat la kek ni pun masuk perut aku okey. tsk.


Lepas dah makan kek tuh, aku bedal pulak roti jale, sebab kari die memang kadabommmm punyer shedappp.


Jadinyer hari jumaat tuh adelah hari makan2 bagi aku.... eh kami semua. Yela tak baik kan tolak rejeki huhuhuhu. Pastu balik umah naik timbang pitamssss.


-mamairfan-

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

uiiyaii.. cam ado pesta mkn..

-papairfan-

KakD berkata...

hehehehe...tau takpe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...