ORANG YANG TENANG SELALU MENANG

Rabu, 29 Disember 2010

MAGIK SHOW DATANG LAGI...

Salamekum.. pekabo.. amacam hari ni.. kepada mereke2 yg tgh menuang/mengulor masa keje time2 ni sbb bergolek2 kt dari blog ke blog elok la korg benti kejap kt sini.. sbb.. aku nak wat magik lagi ni... ini adalah bagi melegakan kepala yg tgh sengal2 tu.. at least korg release tension skit dan terhibur dgn persembahan aku ari ni.. pesanan dari pihak penaja.. kalu korg dah penah tgk magik ni.. buat2 lupa la plak yea anggapkan ni first time korg tgk......ok... show time.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
V



Sila baca dan ikut arahan yg tertera di atas...

Taraaaaa.... magik tak.. tepukk.. tepukkk... tepukkk... korg jgn baling telur kt aku dah la... hehehehe... kepada mereka yg kepalanya semakin sengal aku nasihatkan korg berjumpa dgn doktor pakar la yea.. See u on next show... Peace No War.. adios...


-papairfan-

7 ulasan:

Hanis MY berkata...

wahh senaman mata hari rabu hehe terima kasih sudi buat magik show

anakibu berkata...

bole juling mater woooooooooo......kembar 3 "ayah"

Tanpa Nama berkata...

HanisMY: tau takpe..

anakibu: Ko jgn jadik mcm ssjn omar dah la.. hahaha..

-papairfan-

shahjiehan berkata...

oo0o..ngulat ek..kabo bos

Tanpa Nama berkata...

shajiehan: opsss.. sori la yea.. saya tak ngulo.. skang ni waktu kt lubnan dah nak malam.. hehehe..


-papairfan-

sekamar rindu berkata...

salam..


ahhh..betul laaaa..ehhe..best magic ni tuan...

Tanpa Nama berkata...

SR: hehehe.. ada byk lg magik2 yg akan kuar nantikan next show.. hehehe..

-papairfan-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...