ORANG YANG TENANG SELALU MENANG

Khamis, 14 Julai 2011

Surprise Dari Papairfan!

12 Julai 2011 tuh jam 12.01 pagi tengah2 aku baru nak start mimpi sampai ke bali (hint baek punye utk papairfan :P), tetibe henpon aku mengeletis berbunyi bagai okeh, potongg tau potonggg. Tengok2 papairfan call terus mengeletis laju2 jawab. Lepas dah jawab terus papairfan cakap "heppi besday sayang" wah! terus lupe bali ko hahahaha.

Lepas dah wish2 dah lomantik2 then papairfan cakap

Papairfan: sayang..abang ade surprise untuk awak nih

Aku: hah?? ape??

Papairfan: pergi kat kereta sekarang..

Aku: hah?? dah tengah malam la takut.. (padahal dalam hati, time ni dah pikir macam2 dah, papairfan ade kat kat luar ke? or betul ke tak papairfan yang kol atau hantu kah?)

Papairfan: Ermmm kalau macam tuh esok jela abang bagitau (uisssh dah mengeletis bagitau ade suprise boleh pulak nak tunda bagitau esok, manyakkkk ensem! mau jadi zomba aku kang tak boleh tido memikirkan apekah? hahahaa)

Aku: Alaaa cakap jela apekebendenye

Papairfan: Mane boleh.. kalau bagitau tak surprise la

Aku : issshhh nak jugak bersuprise2 cakap jela..(dah mule nak hanginnnnn satu badan hahaha)

Papairfan: Kalau macam tu pergi kat kereta sekarang

Aku: Takut la dah tengah malam nih (konon nak hangin tapi penakut ya hamat hahahaha)

Papairfan: Pergi jela abang teman nih cepat la abang bagi 2 minit! (time ni aku dah cuak dah 2 minit jer die bagi aku mase eeeiii coii! la)

Aku: Yolah yolah... irfan teman mama eh? (hahahaha dasar penakut memang cenggini nasib baik ade irfan nak teman)

Irfan: terkebil kebil.


Then terus aku keluar bukak pintu semua pergi kat kereta. Sambil2 bukak pintu kereta tu mate sempat jugak la melilau tengok sekeliling kot2 la ade papairfan ke, jelmaan papairfan ke hahaha. Lepas dah masuk kereta papairfan cakap bukak kat kotak tengah yang antara seat pemandu ngan co-pilot. Lepas aku dah bukak jer papairfan cakap carik bekas warne fink. 



Haaa ni la bekas warne fink yang berwordless wednesday bagai tuh akekeke. Ok dah tata :P.

-mamairfan-














































Hikhikhik yola yola aku bagitau apekah isi perut dalam kotak tuh, alaaaaa sekali sekale nak bergurau senda ngan korang main teka teki akekekekeke :P.







Bukak2 jer tengok jam daaa, hehehe ni la die surprise dari papairfan untuk bini die yang penakut giler nih hahahaha. Papairfan cakap dah 2 minggu die letakkan hadiah tuh kat kotak dalam kereta tuh. Cisss kalau aku tau dah lame dah aku geledah hahahahaha gelojoh!. Motip nak fink wahai papairfan?? wakakaka dinda terima wahai kanda walaupun fink hikhikhik.

Anyway buat papairfan mekacih sangat2 sebab buat surprise cenggitu untuk hadiah besday diana. Ingatkan kot2 abang ade depan pintu ke hape tau, tapiiii takdo takpolah akan ku setia menantimu cewahhhhh. Dan buat semua kengkawan yang wish di blog, fesbuk mahupun mesej sangatlah daku terharu dengan wish2 yang sangat suwittt itewwww. Terima kasih sesangat tau :D.


Okeh tata (ni betul2) :P.



-mamairfan-

14 ulasan:

Mrs.fRss berkata...

O MAK AIII PUNYE LA LAME.. LEH PLAK AKAK XPASAN DLM KETE TU.. HIHI LAU KITE HARI2 BUKAK BOX TU SBB KUNCI DOK CTU... HUH SUKE LA TU..

Zana Adieyza berkata...

pink watch!!! zana suka!!! sbb wrna pink.. so sweet la papa irfan tu kak.. untung mama irfan.. huhuhu..

kalau akk terus tamatkan entry x bgtau hadiah apa, mmg nak kenalah kan.. sajer bg suspen.. huhuhu..

bonda dadif aka akish berkata...

awwww...finky2 gtu...

i loike!

intan_blur berkata...

wahhhh..bestnye dpt serprise... ;) jam tuuu...

mekchu berkata...

ingatkan entry senteng lagi.. nasib baik terjawab.. fenkkkkk gitu...

eh, papa-jit pun pernah main tnggal2 presen dlm keta gitu.. masa tu keta kitowang x de box kat tgh (keta kecik kan....) so, bawah seat je.. hahaha...

itu baru intro.. ada hadiah susulan tu.. rasa2 la...

zati embong berkata...

Alahai sweetnya.bestnya!hihi.

Kalamhati berkata...

Ekekeke bab aksi2 'penakut' tu yg tk tahan nak gelak..duk bayang gaya mamairfan bukak pintu then ngintai kiri kanan mcm James Bond..haha

neway, sooo suweeett!cayalah papairfan..

KakD berkata...

@Mama'cfa♥

hehehe tu la tuh, memang tak pernah terlintas langsung kat hati tuh nak bukak kat situ tau, papairfan mandrem kot akekeke

KakD berkata...

@aDieyZa

hikhikhik baru niat nak buat entri cenggitu hiks

KakD berkata...

@bonda dadif aka akish

hehehehe i pun loike2 jugek tapi lite2 sajork.

KakD berkata...

@intan_blur

huhuhu best best

KakD berkata...

@mekchu

waaa papa-jit pun lomantik2 juga yea huhuhu best kan

KakD berkata...

@zati embong

hihihi

KakD berkata...

@Kalamhati

hahahaha dah macam mak tiri jamesbond daaaa :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...