ORANG YANG TENANG SELALU MENANG

Rabu, 17 Ogos 2011

Sajer Nak Cerite Ceriti Hehehe



Aku kan kalau irfan tengah tido nyenyak, aku soooka sangat tengok muke die tau. Damai jer rasa hati nih.





Pastu bile die bangun tido jer musti wajib aku cium die, sebab aku soooka sangat bau irfan bile die bangun tido tau. Macam mane yek aku nak terangkan bau die cemane, entahlah tak roti la acik nak terangkan bau die cemane, tapi bukan bau bedak ke hape tau memang bau semulajadi, kirenyer bau natural kate omputih (wah ko siap kate omputih lagi hahahaha). Tapi siyes asal die bangun tido jer tengah2 die kepisat pisatan tu kan haaa time tu memang layan giler kalau cium bau die bessst sangat. huhuhuhu.



Tapi kalau die tengah belengasss baru lepas main kaw2 punyer peluh kan haaaaa tak kuase deh aku nak cium2 bagai uiiiii kembang kempis kang idung aku okeh hahahaha.

Pastu kalau dah malam2 sikit aku soooka pulak cium2 bau badan bapak eh upssssssssssssssss :P.


Ok tata *sambilnyurukbelakangalmari*


-mamairfan-

11 ulasan:

zati embong berkata...

hahaha kak,smpat lg 2 menyelit bapak dia 2.

Kalamhati berkata...

wakekekeke ayat last tu KH tak sempat baca..KH tutup mata!wakekekeke

Hanis MY berkata...

ahahaha ayat last tak menahan! motippp....? tteettt hik2... bilalah nak tiom anak cendiri nih hhuhu eh motip ckp pelat?

Zana Adieyza berkata...

hahahaha.. ayat yg hujung tu mmg sajer bikin panasssssss..

bonda dadif aka akish berkata...

kakakak..poloks apaknye..mmg hari2 mau...lagi2 malam..konpemmmmmmm hangat...

ehehehhehe...

irfan syg momma baek2 yah...namo noti2...

NM02 berkata...

muker anak yu mcm adik ipar ai masa dia kecik

dwatyKNY berkata...

nasib malam... kalau siang boleh batal puasa... hehehehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

happp..babab baru tau...dan lg tu...

apezs shah berkata...

hahaha kak nakal gilerh! kehkeh..
bau Irfan semulajadi tu saya tahu camne.. mmg bau dia sedap mean bau budak² atau baby..;)

Effa berkata...

Hi mamairfan..
salam ukhwah.. :)

Ce'gu JAERA berkata...

ehehehe... malam baru la d suka eh.. eheheh..

salam aidilfitri ye.. masih mood raya ke ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...